sobota, 2 czerwca 2012

Uwarunkowanie horoskopowe

Damn, zaczynam wierzyć w horoskop, jak pogańskich bogów głębokich szaf kocham XD Serio, serio - tłumaczy to wiele rzeczy, między innymi ten blog, który już z 4 razy zmieniał swój charakter i dalej nie jest sprecyzowany (literacko,irlandzko,o niczym???). No ale wiadomo przecież, że bliźnięta ("są często wszechstronnie uzdolnione i mają kłopot z wyborem zawodu. Bywa, że zmieniają go nawet kilka razy w życiu. Nie czują się jednak przy tym nieszczęśliwi, gdyż w ich naturze leżą ciągłe zmiany i chęć poznawania nowych obszarów wiedzy.") łapią 100 srok za ogon i niczego nie kończą, a jak kończą to jest święto narodowe :D Nieco przerażające natomiast jest to, że z urzędu mam przydziałowe niezrównoważenie emocjonalne i nie możność skupienia się na jednej rzeczy. Strach się bać normalnie!
Dobra, tyle tytułem wstępu i gadania o niczym, a teraz czas przejść do braku konkretów. Niedługo czeka mnie wymarzona wyprawa do Szkocji - tym razem z uwzględnieniem wyczekiwanego Edynburgu. Mam silne postanowienie, że porobię miliard zdjęć i uda mi się udokumentować całą eskapadę na tymże blogu - jednak znam siebie zbyt dobrze, żeby mieć pewność, że po drodze nie opuści mnie zapał he he. Tak mi przykro, że mój blog nie jest taki fajny jak "Na wsi w Japonii", który uwielbiam i codziennie sprawdzam, czy coś na nim przybyło;)
A propos blogów, od jakiegoś czasu wyhodowałam sobie zwyczaj czytania blogowej 'prasówki' przy mojej porannej kawie. Niestety prasówka ma poważny mankament, bo brakuje mi wciągającego bloga, który będzie updejtowany codziennie, albo przynajmniej raz na te 2-3 dni. Jakieś sugestie? ;)
Z raportów literackich, zakochałam się w Joanne Harris po przeczytaniu "Jigs&Reels", oraz wróciła mi faza na Koło Czasu. Może następnym razem rozwinę temat o ile w ogóle będzie zainteresowanie.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Copyright (c) 2010 W pogoni za rozumem. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.